I en värld där konkurrensen blir tuffare och tuffare hela tiden gäller det att utrusta sig med de absolut bästa verktygen som finns tillgängliga för dig som företagare, såväl franchisegivare som franchisetagare. Ett intranät bör vara en central del i denna verktygslåda. Ett intranät finns till för att öka engagemang och kunskapsnivån bland de anställda och därigenom kundupplevelsen, för att effektivisera produktiviteten i organisationen i sin helhet – men hur?
Arbetsmiljön påverkar hur dina anställda trivs och det avgör ofta hur länge de stannar på företaget och vad de presterar. Man väljer att stanna hos företag som visar att de värdesätter, engagerar och bryr sig om sina anställda.
Kundupplevelsen är av central betydelse för alla företag. Kommer de tillbaka? Engagerade och nöjda anställda skapar förutsättningar för att ge kunderna en bättre upplevelse. Ett intranät kan vara det perfekta sättet att förse de anställda med den nivån av stöd.
Januari 2021
Teodor Trygg
Områdesansvarig Intranät
Vill du läsa mer om hur du får nöjda och motiverade medarbetare via ett modernt intranät? Ladda ner guide nedan.